Total de visualitzacions de pàgina:

27 d’abril del 2016

Ben agendada

'Una dona, uns ulls, una mirada. Una dona amb unes paraules i una manera d'aplegar-les"... Ànima. Us el recomano.

La propera lectura, Hombres desnudos. Em sedueix el títol, no tant el premi. I del criteri de l'Anna, la meva companya de tren i rialles, me'n refio. Mai llegeixo les ressenyes ni les contracobertes dels llibres que acabo d'agafar a la biblioteca o de comprar. Visionat verge, que deia el mestre Guerín a les classes de cinema. Sense interferències...

Fantàstica The Martian, el darrer Ridley Scott, ho sé, científicament poc creïble però Matt, Jessica i, sobretot, aquest magnífic guió de Drew Goddard m'han seduït. Nobody wants the night, Coixet, m'espera al sofà de casa.

Propera fita excursionista, la Clusa. Quants anys d'aquella circular a Sant Jaume de Frontanyà, quan t'adonaves que amb quatre passes ja eres ben lluny, carena enllà. Que ben trobada aquesta sortida ara que els verds són tan intensos.

I què me'n dieu, girls, del nostre parèntesi, la nostra Diada de l'Ostra? Ve de gust, retrobar-nos, gastronomia inclosa, el rebost d'experiències ple a vessar... Ganes de compartir.

Ben 'agendada' que deia un meu amic... Gaudint d'una primavera magnífica, fent rebost... No és que se m'acabi el temps, és que feia temps que no el vivia tan intensament.

Dream of the return... Pedro Aznar... Gaudiu-ne

Vídeo de dream of return live metheny

2 comentaris: