Total de visualitzacions de pàgina:

5 de setembre del 2016

Endless night...

No et sobti no rebre cap senyal, ni conegut ni per conèixer. Hi ha nits d'absències i en canvi d'altres abassegadores. Xarxes, algunes més socials que d'altres on connectes per desconnectar... O era per relaxar la ment? Matinada, feiner, 1.27 h, lluna creixent, i el record de Jesse Eisenberg refrescant la pantalla de facebook en els darrers minuts de La xarxa social, una pel·lícula que recomano. Silenci. Cap visita...

Avui un llibre i un paisatge. Hombres desnudos... Sorprenent. Barlett, un Planeta diferent amb 'hombres desnudos de perspectivas'... Potser sí que convé agafar perspectiva i fer una anàlisi exhaustiva del que he anat trobant al llarg d'aquests vuit mesos decidida a tastar la virtualitat i fer un tractat imaginari de psicologia masculina en tots els seus vessants. Em resisteixo a pensar com la Pepa de Mujeres al borde de un ataque de nervios.. Aprendre mecànica masculina, parafrasejant Almodóvar, vol dir això... Mirar d'entendre vàlvules, rodes, corretges de transmissió... D'emocions? No saps mai la ruta de l'home que transita per la xarxa...

No ens acabem d'entendre. No hi ha dubte. 'Au va, el millor amant d'una dona és el tren de les 6.40,  que et porta i t'ensenya el paisatge'... Ho diu la meva estimada amiga amb qui fa uns anys vam compartir conversa i comiat enfilant el pont de les nostres vides. Ja aleshores em deia que no aspirava al sexe, quina mandra... Mandra de sexe o mandra de noves coneixences? Una altra amiga, una gran amiga apassionada m'il·lustrava als meus vint anys que amb el temps el camí de les oportunitats s'estrenyia com un embut. L'he recordada aquests dies, després de gairebé trenta anys d'amors i desamors.

M'esperen uns llençols meravellosos, aquesta és la certesa, que em bressolaran i em transportaran a la xarxa més acollidora... Al llit de moltes latituds... Retrobar el dolç trenat de somnis per encarar els darrers dies d'estiu... Les darreres solituds apaivagades, 2 metres per 1,80, abraçades imaginàries, nits de llums perfumades...

William Pitt.. City Lights ... 'from this endless night'


Vídeo para citty lights cancion



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada