Total de visualitzacions de pàgina:

19 de setembre del 2016

Moments compartits...

Fa uns dies, mentre conduïa camí d'una de les meves ermites preferides, amb un sol de tarda entre els verds, pensava... Aquest moment l'hauries de compartir. La visibilitat, dels Rasos de Peguera a Montserrat, una circular magnífica, tooots els contraforts, carenes, del Berguedà al Bages...  I la llum, apuntant la tardor, a tocar...

 

Resultado de imaxes para la intrusa faye 
 'Quien sabe todo lo que puede emerger de las profundidades de uno mismo'... Asseguda vora el vèrtex geodèsic, vaig apuntar a la llibreta algunes reflexions d'Éric Faye a La intrusa.  'Escuchar el ruido del mundo'... Curiós com ens relacionem, les solituds, el retrobament amb el passat, la memòria més íntima...  Amb la claredat i l'escriptura justa... Moment de quietud, cap al tard...





Resultado de imaxes para el nuevo paraiso de los tontos
 
Comparteixo un altre moment, plaça Lesseps, asseguda al banc d'una tarda més urbana... Quin gust la lectura al carrer, escurant els darrers mots d'Hernán Casciari... El nuevo paraíso de los tontos, un recull de contes més que recomanable. De nou la condició humana, la ironia i l'absurd... Què en fem de tota la digitalitat que hem creat?  El celular de Hansel y Gretel. Sublim.




Vaig retornar el llibre a la Joan Fuster però abans, em van cridar l'atenció tres personatges magnífics i un rètol escrit a mà: 'Buenas noticias de parte de Dios'... Fascinant. Uns instants després, el metro em retornava a la realitat i les cares il·luminades pels mòbils viatjaven sota terra, com la meva... Vaig recordar la reflexió de Casciari: 'Nuestras tramas están perdiendo brillo, las escritas, las vividas, las imaginadas, porque nos hemos convertido en héroes perezosos'...

Moments compartits... Laurie Anderson... Language is a virus... 'Where you are right now'...













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada