Total de visualitzacions de pàgina:

9 d’agost del 2017

Punts suspensius

Parlàvem aquests dies amb un amic d'agost i caminades sobre les relacions de parella. M'explicava que feia tretze anys que tenia una relació amb un home apassionat, impulsiu. Caminàvem sota uns núvols de tempesta sabent que tard o d'hora cauria el xàfec.

Com som. Cadascú fet a la seva. El meu amic, un home tranquil. Durant els anys de relació amb aquest home apassionat no havien conviscut més de tres dies, sempre trobades, de vegades una al mes, a casa seva o a terreny neutral... I com ho porta ell? Vaig comentar-li. L'altre dia  em va dir, m'estimes? Jo li vaig dir que depèn del que entenguem per carinyo. Pobre desafortunat, vaig pensar mentre obríem el pas de les vaques i continuàvem camps enllà.

Sexe, Teresa, això sempre ens va bé, i jo no li diré pas que no. Hem estat ara sí ara no, ara ens ho deixem, ara hi tornem. Durant tretze anys... Bé, és una manera d'entendre les relacions, pensava. El meu amic decideix l'itinerari i els tempos. Sempre se n'aprèn dels altres especialment en questions d'afers amorosos. No tinc novetats, li comentava. Ara és un moment de calma. Va somriure. Coneix el meu passat gloriós. I les amistats? Aquí sí que hi ha novetats. I vam continuar la conversa.

Ens va ensopegar la pluja, necessària. L'agost d'enguany ha aconseguit esgrogueir les fulles dels arbres avançant la tardor. Quan vam arribar a recer, berenaret, sofà, ell lectura, jo escriptura...La complicitat dels anys fa que, sovint, les paraules bateguin en certs moments i els silencis en d'altres. Vaig mirar-me'l bé. No ha de ser difícil trobar el punt just del respecte, d'espais i relacions. També amb qui t'estimes si és que realment te l'estimes.

El mòbil vibrant... Obro el whats somrient. M'encanten els missatges que rebo darrerement. Una recomanació, una reflexió, quina sort tu que estàs de vacances, tooot arribarà. Marco número... Millor sentir-nos la veu... Pujaràs?

M'encanten els punts suspensius...

'Searching for meaning'... Adam Levine... Lost Stars...

Vídeo de lost stars adam levine













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada