Total de visualitzacions de pàgina:

24 de gener del 2018

Positivant...

Fa uns mesos enraonàvem amb un dels homes que més m'ha fet perdre la fe en l'espècie masculina. Tinc dos temes que vull que m'aclareixis, em digué mentre omplia la meva copa d'elixir fresquet. El primer, què vol dir que als homes d'una certa edat ens agraden les dones intel·ligents però acabem amb dones més joves i més inexpertes. La segona per què a les dones us agraden els malos malotes. Me'l vaig mirar de fit a fit. Malos, malotes?

A les dones ens agraden molts tipus d'homes. Però no conec cap dona que li agradi un malo malote. Se'n tornen, aquests. I quan els descobreixes, els avies. A les dones, amic meu, vaig dir-li, també ens agraden més joves, a la nostra edat i quan érem també joves. Fa uns dies un d'aquests homes va picar la meva porta. Vull experimentar sensacions, expertesa, va dir. Li vaig  recomanar Felins a propòsit d'un comentari seu: 'ets pilla i intel·ligent i això no sovinteja per aquí'. Per aquí vol dir el portal on ens vam trobar... O potser buscar? Ell també n'és, d'intel·ligent. Si més no ho sembla.

Ai els portals. Els homes hi han trobat una mina. Relacions sense compromís, fantasies directament directes als baixos, als instints, és clar... Nivell? Algú diferent? Algú amb qui valgui la pena dedicar-hi temps? Amb qui puguis aprendre? Amb qui xalis? Perquè positives, les dones, en som. Un munt. I així ens podem estar dies i dies. Positivant. Es venen molt bé els homes, els que diuen que són diferents. S'autoanomenen femenins i tenen moltes amigues perquè se senten més còmodes amb les dones, hi estan més a gust. A mi m'emocionen. Però no cola.

Puro divertimento, això dels portals. Curull d'homes. Apamats. Afamats. En essència i en presència. Els diferents no hi són. Els diferents, de fet no hi són enlloc. I si hi són estan mooolt amagats. O enamorats... De miratges.  Quins models masculins s'han empassat i, de retruc, han reproduït? Homes diferents? Senzillament, no han existit mai.

Així que no ens encaparrem. A fer muntanyes, noies. A continuar caminant. No per anar més lluny en trobarem però 'al menos nos echaremos unas risas', que deia una amiga meva. Almenys xalarem entre nosaltres. Les dones de poca fe, d'alts instints, les dones que parlem i gaudim tant amb dones com amb homes...

Què què en penso, de tot plegat? Positivant...

Bebe... Ella...


https://www.youtube.com/watch?v=IhTOKqwXgzQ









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada