Total de visualitzacions de pàgina:

9 de maig del 2019

Only for our eyes

Penso en tu quan van maldades. Quan omples l'espai d'un record encara tendre. Segur que has esborrat el meu rastre. Per part meva, els dits ja no dibuixen aquells mots secrets  'only for your eyes'.

Els tinc guardats. Desats. Què vols, defecte professional. Ben enlairada, des del minut zero. Teresa, com et passes, somreies. Des del minut zero. Una virtualitat in crescendo. Un futur, el teu, del qual ja no en formo part.

Defugir del present? Sóc responsable dels meus actes, de les meves decisions. El que passa és que la vida és capriciosa. Com els pensaments. Com algun vers d'algun poema. 'T'evocaré lluny'... Súnion desitjat...

Algun dia ens tornarem a veure, a l'atzar, al present real. Potser faràs veure que no m'has vist, potser faig veure que no t'he estimat.  Imatges, records, moments d'un instant, el recer indescriptible que vam gaudir 'only for our eyes'...

'Eu só sei que amei'... Djavan.... Flor de Lis


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada