Total de visualitzacions de pàgina:

5 de desembre del 2019

And I...

Escolto Mary Mary, una versió apassionada i molt gòspel que fa estremir. 'I don't believe, he's brought me this far'... Lluny no és una distància, tan sols el mot precís d'on ets, a la meva vida. I jo a la teva.

Little girl... Seure, somriure...  I la teva filla com està?... No tan little, fent de la descoberta un let motiv. Mirant d'entendre el gegant dels sentiments...

S'acosta el temps del vesc... Santa Llúcia... Petritxol,  de bracet. Vaig acabar, fa mesos, aquell sabó perfumat d'eucaliptus... I ja puc dir que no batego per tu...

Com Natalie Wood quan retroba Warren Beatty vestit de granger, l'esplendor, la realitat, l'esguard que albira el somni d'un instant...

'And I'... I jo? Avui de tornada a casa, com la caputxeta, anar collint les flors del mal que et vaig fer...  Una grisor de núvols, nord enllà...

Onejant, que vol dir revolts, records, Gerri  de la Sal, semàfor vermell al cap, al cor, qui sap, quan, potser? La manta, arraolida, pluja intermitent, llar de foc, enquadrament, contraplà...

En clau, en morse, críptic, xifrat... Au va, no m'ho crec i encara que fos veritat, només un preferits i ja ets a tocar... O també vas esborrar l'enllaç?

El teu record, com un llop... Sota la pluja, rondant...

Yesterday... Mary Mary....








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada