Total de visualitzacions de pàgina:

11 d’octubre del 2017

Ygritte

No conec el personatge. De fet no el coneixia fins que vas fer referència a una de les frases d'aquest Joc de Trons que, efectivament, no segueixo. Però m'agrada aquest nom, la cabellera pèl-roja i aquests ulls blaus que hipnotitzen. Interessant la relació amb Jon Snow que no sap res... O sí. Ai las... Sabies que faria una cerca per tal d'esbrinar per on anava el teu discurs?

Ygritte. Una fantasia. Jon Snaw, ara entenc algunes de les reflexions que em vas fer fa uns mesos. Diu Ygritte que 'tots els homes moren, i les dones també, i tot animal que vola, neda o corre. El més important no és quan morim sinó com'. Tu vas anar més enllà: 'tots ens hem de morir, per tant es tracta de viure la vida i treure-li suc, la qual cosa no vol dir viure-la com si no hagués d’haver un demà, sinó de ser conscients de la mateixa'.


Ygritte HBOYgritte, gel i foc, aquestes sagetes, la vida i la mort... 'No pot ser bo per al cor'... No ho és. Però potser allò que cerquem és la supervivència, disposar d'una mica de temps, amb el com i no amb el quan, és a dir, amb el que som'.

 'Cadascú ens serveix per alguna cosa', diu una amiga meva. 'A partir d'ara només em vull relacionar amb gent de la qual pugui aprendre.'  Tu vas ser sincer. 'Amb tu jo també aprenc. Aprenc que la vida també es pot viure deixant-se anar més del que jo ho faig. Segurament vius una vida més rica i segurament també t’has degut fotre alguna bufa més que jo'. No ho saps prou Jon Snow...

Més enllà dels trons, més enllà del joc, més enllà de la fantasia hi ha el present. Les sagetes, per al cas que ens ocupa, val més tenir-les al sarró. I ara no parlo de tu i de mi, ja ho resoldrem i no precisament en un camp de batalla. Parlo d'un altre present... Mentre tu poses en ordre els pensaments jo seguiré l'instint. 'I això és el que farem', Jon Snow. 'Viure'...

 Arctic Monkeys... I Wanna Be Yours...

Vídeo de wanna be yours

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada