Total de visualitzacions de pàgina:

15 de juny del 2014

Petits detalls

Tinc reservat un racó on aixoplugo la calma que em permet escriure sense cap més companyia que algun refilar d'ocells i el frec suau d'un vent calmós.  És un racó al bell mig dels jardins del Castell on, arrecerada, pico l'ullet al temps,  l'aturo i el faig a miques. Quin gust no omplir de segons el dia, conèixer el pas del temps per l'ombra d'un sol mut, discret. No era així com ens donaven l'hora els avis savis de la nostra infantesa? Quina sorpresa, de menuda, veure'ls alçar el cap, cercar l'ombra, quarts d'una, i au, cap a casa hi falta gent...

'Tempus fugit'... Poder decidir el moment precís de cada moment... L'escriptura deturant les hores i els segons, esguardar Bellmunt lluent, serra propera, l'espai perfecte per a tots els punts suspensius...  I amb els pensaments albirar dreceres invisibles que em menin al punt coronat... Tota la Plana a l'abast... Els mots em llisquen i els entomo no fos cas que m'encantés més del compte i els perdés...

Reprenc el present, acomiado la solitud i continuo la drecera, de tornada a casa, 'irremeiablement, atrapada per la remor dels petits detalls'...

Bons propòsits... Gema y Pavel... Sé feliz...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada