Total de visualitzacions de pàgina:

18 de desembre del 2015

Superstar

El vaig triar perquè era com jo, menut i resistent. Quatre portes, of course. Color mango ben llampant perquè tothom ens reconegués. O no. Bàsic, molt, no ens calia més a les habituals: la Cecitomix i la supermama-t'has-cordat-el-cinturó... Té solera. I el tractem bé. Ens ha de durar mooooolts aanys...

De vegades l'ensordim, la música a tota castanya, aquesta, aquesta, un cop més, ara Holliday rap 2004 ara Celebrate it ... Està ben distret. Però de vegades, poquetes, fem silenci i el sentim amb profunditat. Convé.

Quantes rutes a l'atzar...Notori el meu poc sentit de la orientació. Però sempre arribem a port, sempre tornem talment en Serrallonga. Encara recordo aquell vespre després d'una jam session mítica, enfilant les Guilleries... Una mica més i se m'ofega pels pendents pronunciats de la C26.

Jo crec que si pogués parlar, proclamaria que el seu hàbitat natural, el de veres, és sud enllà, on diuen que l'amistat travessa deltes i arrossars... Perquè la tieta-explica'm-el-conte-de-l'Aina, el condueix amb expertesa pels Eucaliptus, la Banya, Sant Carles... I jo admiro aquesta expertesa estupenda des del seient del copilot, les aus voltejant, el motor a mínims, A song for you, camins, laberints...

Dos moments mítics: quan vola per una carretera d'agosarats revolts fins al nostre racó d'apartaments isolats, les quatre wings de l'apocalipsi obrint les quatre portes de bat a bat, i au, a tot drap, If You Let Me Stay, el port i la platja als nostres peus. L'altre encarant la nacional 340, tot el cap de setmana per endavant, decibels apassionats, el nostre apoteòsic instant superstar.

Carl Anderson... Heaven on their Minds... 'Come on, come on, listen to me'...



Vídeo de heaven on their minds lyrics

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada