Total de visualitzacions de pàgina:

4 de febrer del 2019

Hivernant...

Cansat que sempre tingués jo la potestat de l'última paraula. Respons amb una icona de sorpresa. Que ja no formava part del seu present. Dues icones de sorpresa. Ni molt menys del seu futur. Una icona de dolor... Espera que tanco persianes. Deixo el mòbil al sofà. Abans de baixar la persiana miro la silueta dels Munts a través dels vidres... Capvespre, fred, molt, l'aire glaçat. Escalforeta a dins. Tanco persiana.

Torno a agafar el mòbil i m'estarrufo al sofà. Manteta. Pantalla. Missatge de resposta. Tremenda  manera d'acabar una relació, reina. Icona de patiment. Sí, noi. Amb la mateixa intensitat que quan la vaig iniciar. Una icona trista. N'estaves molt. Dues icones tristes. Massa. Un estol d'icones tristes. Les dosis eren tan petites i tan espaiades... Icona de dues mans pregant. El pitjor que et pot passar en una relació (escrivint...) és que sentis que tot el teu món (escrivint...) gira a l'entorn d'algú (escrivint) que no et correspon...

Et truco? Millor. Estàs bé? Sobrevisc. Doncs jo vull enamorar-me d'algú. Ja t'ho has pensat bé? Per què no? No sóc tan vellet. I tinc força èxit als portals però... Però? On és la dona dels meus somnis? Als teus somnis, potser? Reenvia'm els correus, princesa. Vols dir? Sí dona, un punt de vista masculí no et vindrà pas malament.

Reenvio. Un minut, dos, quatre... Déu-n'hi-do, Tereseta. Quan t'hi poses, t'hi poses.. I va respondre, el tio... Mal fet. Trobes? Jo no t'hagués contestat.  Hauria passat de tu de debò. Pensa en les persones que han entrat i sortit de la teva vida amb el mateix compàs. Espera que m'ho apunto. Em citaràs al proper doll? Of course. Apunta aquesta també: de l'enlluernament al menyspreu. I tot t'ho fas tu soleta. No n'aprenc. Quan siguis velleta. De pulso tembleque. Ai Mafalda, Mafalda...

Què bé tenir-te a prop. A tres-cents quilòmetres, reina. Doncs sentir-te a prop. Feia temps que no ens parlàvem.  De lo bueno de la vida? De lo más mejor. Què en saps de la resta de la teva requesta? Com diu en Kiko Veneno, 'cada bicho va buscando su harmonía'. La majoria 'estan en una relació', que diu el Facebook. Això és bo. 'Quiéranse y no den por culo', vaig llegir una vegada, un grafit, molt visual... I convincent.

Així que vols enamorar-te? Un unplugged, floreta, que no ens quedem en l''estem en contacte' fastigós. Hauràs d'esperar la primavera, rei. I tu? Jo? Hivernant...  

Barbra Streisand... Barry Gibb... What Kind Of Fool...


Vídeo de what kind of fool

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada