Total de visualitzacions de pàgina:

20 de març del 2017

Viatges

Avui, mentre baixava pel camí de la Casanova, no m'he pogut estar de fixar l'esguard en el santuari dels Munts, fer un contrapicat talment aquell moviment de càmera ascendent a l'Empire State Building de Tu i jo, gran comèdia de Leo McCarey, aquella trobada que no va tenir mai lloc entre Deborah Kerr i Cary Grant...

La nostàlgia és aquest company de viatge, aquesta saudade que et fa adonar de fins a quin punt vius les emocions, del que has arribat a sentir, d'algunes absències més o menys portàtils... Hi ha persones que apareixen a la teva vida, que et sorprenen, que t'enlairen i amb les quals et ve de gust un viatge iniciàtic... De fet les persones importants a la teva vida ho són perquè viatgen amb tu. Tant és el mitjà, no pas l'itinerari, que sempre sorprèn...

Aquests dies llegia una entrada, Viure (imaginant) o viure amb algú, d'un blog que recomano, A cops de llapis. Comparteixo la reflexió, tan encertada. També comparteixo el moment. (Con)viure...  No és fàcil. Per què ens ve de gust la solitud? Perquè tenim un espai propi... I quan ve de gust algú, tu tries... O no... De viure sols, en sabem un munt... I la tendresa? A voltes...

M'agrada aquest 'ser contradictori té el seu punt'... M'agrada aquest devessall de mots tan ben estructurats, tan a raig, a pèl, a cor què vols, a temps, a les palpentes, a pleret... M'agraden els poemes, magnífics, trasbalsen, te'ls sents una mica teus... Quin poder la seducció... Afortunada de sentir-la, de compartir-la...

El proper viatge? Davant per davant, amb el cor a la mà, el temps aturat, viandes i aquesta veu que em recorda l'Ovidi envoltant-me...

'Cosa mi dai, dove mi porti tu?'... Paolo Conte... Come Mi Vuoi?  


 https://www.youtube.com/watch?v=ByChk5fsdS0






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada