Total de visualitzacions de pàgina:

23 de març del 2024

Aixopluc

Avui he enfilat l'itinerari dels meus caps de setmana alterns. Abans d'arribar a Cussons he vist un cotxe aparcat al trencant del camí que mena als Munts. Calfred. T'he evocat, el camí de tornada on m'explicaves que havies fet de pastisser, i rèiem. Va ser bonic. Qui sap on ets, què fas, si et passa com a mi, que de tant en tant faig present el passat que vam compartir.

Ahir vaig rebre un correu entranyable. També et recordo, també de tant en tant evoco les nits pujant al teu recer, el jazz, el jaç, l'art de ser-hi i escoltar-nos, de sentir-nos a prop, i és clar que ha canviat la meva vida, com una mitja, i és clar que sóc cara d'escriure. L'enamorament, l'amor, la passió em van donar els millors moments d'escriptura perquè els mots brollaven damunt el blanc de la pantalla. 

Dorms... O potser no. Em calia la nit serena, sentir-la... Ja vinc al teu costat, així que acabi aquest doll per retrobar la teva tendresa, la  calidesa quan m'agafes i m'abraces... És bonic tenir-te a prop, la complicitat, la pau que m'aconhorta en aquests dies, mesos que visc a pèl, que sobrevisc... 

Tot ha canviat... Com no podia ser d'una altra manera. Sou amb mi perquè us vaig viure i estimar, perquè em vaig deixar anar, perquè el temps era ben meu i el vivia intensament... Tot ha canviat i tot retorna. I mentre els batecs del rellotge em recorden que és de nit, de matinada, algú m'espera.

Pujaré els graons i en el nocturn del teu respir compassat, deixaré lliscar el meu cos frec a frec amb el teu... Només era això, poder abocar quatre mots. L'abraçada, els ulls clucs i lentament sentir que som tu i jo,  de matinada.

Carol King... So far away...





1 comentari:

  1. A vegades, fas posar ‘el piel de gallina’ com diria aquell! És brutal com amb poques paraules –com si fossin màgiques– ens poses a primer pla la teva transparència. De cop, hi ets més que mai.

    Comparteixo amb tu aquest gust de fer present allò que, no sent-ho, continua sent. Viure el viscut.

    Una abraçada gran –o grossa, ara no ho sé– però lamentablement virtual.

    ResponElimina