Total de visualitzacions de pàgina:

11 de gener del 2012

Un dia màgic... un dia qualsevol


La memòria musical és un divertimento. M'agrada la instrospecció artística en el pòsit d'emocions que la nostra sensibilitat ha anat amuntegant al llarg del temps. Perquè sempre retrobo moments màgics que em cal tornar a escoltar. És clar que no sempre puc fer-ho i menys quan allò que vull tornar a sentir m'és difícil... o potser no? Sant Google que tot ho troba,o gairebé tot, m'ha alegrat el dia "uniforme i màgic" i m'ha dut des d'un altre sant, Youtube, un tema que comparteixo avui. És  Arbre de la Coral Còsmica, una formació que em va deixar una emprempta molt potent. No he trobat Dins del meu cor, la cançó que més vaig estimar i estimo, però sí Venèzia dijous 19 que, si us ve de gust, podeu escoltar aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada