Total de visualitzacions de pàgina:

2 d’agost del 2021

Cel violeta

Acluco els ulls. No pas de son. És la foscor que m'envolta, aquesta solitud que he hagut d'entomar, de nou, com tantes altres. Els ulls clucs. Alguns mots. 'Sóc més d'imatges i records'. El contrapunt, conservar els mots, enyorar el que vaig viure amb vosaltres.

No vaig veure els senyals, no podia, em perdia en el present vertiginós i punyent del dia a dia… Senyals, no em ve de gust, em fa mandra, avui millor em quedo a casa… Senyals. Aquella anècdota, altres converses, caminades, no pas sol, nous projectes mentre mantenies el fil finíssim que ens embastava. Perdre la il.lusió? En vas trobar una altra.


Hauré de donar-li la raó, l'amiga que ja no tinc, les clavava, però deies que era enveja, que no et coneixia i no vaig fer cas de l'advertiment, si havies deixat una dona per mi, també podies deixar-me per una altra. Descobrir que ara soc jo, la dona enganyada.


Penso en un altre present on no hi tinc cabuda, en la imatge d'un somriure recolzat en una creu d'un cim coronat, i al whats un missatge, feliç, amb una icona, una parella… Certament, no era qüestió de temps, només calia dir que jo no era la dona del teu moment. Condescendent, i aquell leitmotiv,  'si t'he fet mal no n'he estat conscient'.


Em cal reprendre la història, la meva, amb dubtes i incerteses que miro d'acolorir amb alguna llebre a l'atzar que m'alegra certes nits. O compartir  el meu recer de panoràmica estimada, de roca llisa,  enlairar-me en unes altres converses, uns altres 'm'encantes', uns altres 'ets  única'... No pas, només intueixo el que us agrada, entre llençols, escoltant  la pluja picant el sostre, al cotxe amarats i davant la meva porta, l'incert comiat de cap al tard. 


Miro de vèncer els núvols d'aquest inici d'agost amb un darrer intent, persistent, un cel violeta il.luminant la nit… Foragitar l'engany car no era jo qui havia de fer camins, senders de futurs, no era jo, era una altra.


Jocelyn Brown... Somebody Else's guy...  






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada