Total de visualitzacions de pàgina:

29 de setembre del 2023

Bagatge

Terrasseta privilegiada davant del llac de Puigcerdà. Migdia calmós, després de revolts d'un itinerari entre muntanyes, el so de Wham, el preludi que em reclama aquest petit parèntesi per a mi, amb tota la seva estesa de minuts imprevisibles.

Dilluns al sol de muntanya, les passes dels vianants, el vent suau acaronant les fulles i la melodia d'una veu suau amarant l'espai i el moment plàcid. I en l'escriptura imagino tants itineraris com dies em reservo. 

Glop de vermutet, ve de gust, i unes escopinyes. Saps que no les he tastat mai? Em diu el cambrer. Vols tastar-les? Nega amb el cap i riu, deu ser la cultura. Somriu, linda, diu, atent, penso. 

Dolce far niente. I que tot em sorprengui, serenament car l'alenar d'aquests mots em retornen a altres instants de pau viscuts. La solitud, aquest setembre que declina, un paisatge ben conegut, viatge, bagatge.

George Michael... Careless Whisper...













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada