Total de visualitzacions de pàgina:

30 d’abril del 2014

Sentimental mood


Avui fa un any sèiem en una terrassa, un capvespre per a nosaltres... Més que paraules... Quantes emocions, trobades, complicitats...

Llegeixo un poema que vaig escriure aleshores i que defineix molt bé algunes nits en què vaig notar, i molt, la teva absència... No és enyor, o potser sí, d'uns mesos viscuts intensament...

Llegeixo, amb cura, perquè la nit em fa present el teu somriure. I diu així:

"Curiós que no hi siguis...
Curiós el silenci que em dediques,
els dies d'absència... Oblit?
Escolto 'In a sentimental mood' i penso
en tot el que ens hem dit
en totes les emocions que m'ha fet sentir
la teva particular manera
de dedicar-me els dies...
Un s'hi acostuma a tenir-te a prop,
a veure't aparèixer, de cop i volta...

Curiós no sentir-te,
adonar-me que cap dia és com ahir o com avui,
que ni tan sols els sentiments són infinits...
Ara que m'havia avesat a la teva companyia...
Difícil les coincidències...
Difícil ser present en tots els moments del dia...
La teva vida és teva com la meva... 

Reconec que et trobo a faltar... Una mica...
Que no sembli que et reclamo...
Quina sort que algú et dediqui un espaiet,
que algú t'agraeixi certs dies, certes nits...

Avui, molt especialment, t'enyoro... Una mica...
Què vols, les nits són enyoradisses, de mena.
'Qui sap on ets, qui sap on pares'...
 Potser dorms...
 I a mi que m'agrada imaginar-te...

Segueixo els acords que dibuixen el teu somriure
de bat a bat...
Escriure aquests mots, a l'atzar
em fa més portàtil la teva absència..."

Ellington, Coltrane... El suau vaivé del jazz que més m'agrada...


https://www.youtube.com/watch?v=sCQfTNOC5aE


  

2 comentaris:

  1. Realment aquest tema és adequat per anar a trobar un xic de enyorança i melangia... I si li posem veu? ;)
    http://youtu.be/1gOij0El_IY


    In a sentimental mood I can see
    The stars come through my room
    While your loving attitude
    Is like a flame that lights the gloom

    On the wings of every kiss
    Drift a melody so strange and sweet
    In this sentimental bliss
    You make my paradise complete

    Rose petals seem to fall
    It's all like a dream to call you mine
    My heart's a lighter thing
    Since you made me this night a thing divine

    In a sentimental mood
    I'm within a world so heavenly
    For I never dreamt
    That you'd be loving sentimental me

    In a sentimental mood I can see
    The stars come through my room
    While your loving attitude
    Is like a flame that lights the gloom

    On the wings of every kiss
    Drift a melody so strange and sweet
    In this sentimental bliss
    You make my paradise complete

    Rose pearls seem to fall
    It's all like a dream to call you mine
    My heart's lighter thing
    Since you made me this night a thing divine

    In a sentimental mood
    I'm within a world so heavenly
    For I never dreamt
    That you'd be loving sentimental me

    ResponElimina