Total de visualitzacions de pàgina:

2 d’abril del 2015

Transparent

En línia. Al bell mig de la nit. Insomni? Jo també però per diferent motiu. Escriure em desvetlla. Et demano com estàs, com està? Se'n va... Està tranquil·la, em dius. Moment d'intimitat... El cor vol conversa... Estic content de ser-hi al seu costat. Me l'estimo tant... L'amor és infinit, et responc. Gràcies. Un munt d'icones somrients. Em dius, et dic, somrius, icones, una cançó, un enllaç... Costa dir adéu, oi? Nanit, au va, ara sí... Però no me'n vaig. Encara no. I tu... En línia. Escoltava la teva cançó. Jo llegia la conversa. I què et diu? Molt...

Passo les hores de l'endemà vivint el meu present. Segona nit d'insomni, imprescindible. Com estàs, com està? Se n'ha anat. Ha estat molt emotiu. Un munt de gent, m'he sentit tan estimat... Encara ets aquí? A prop. Insomni? Un moment creatiu...  No trobes que som privilegiats, Teresa? Quin regal per a la ment... Perdem la noció del temps... I tot d'una truca la realitat... M'ha encantat, no ho podies definir millor. Transparent...

Leavin' on the midnight train. Ja ho veus, avui és per a tu... Gràcies per ser-hi també, per compartir...

Midnight Train To Georgia... Gladys Knight And The Pips...


Vídeo de gladys knight georgia



3 comentaris:

  1. Benvolguda, trobo molt especial i amb un estil molt propi el teu blog, per això t'he nominat (juntament amb d'altres autors de blogs) al Premi One Lovely Blog Award..., tal com han fet amb el meu bloc Des de dalt del turó. Si t'interessa saber-ne més, pots entrar al meu blog: Des de dalt del turó http://des-de-dalt-del-turo.blog.cat/premi-one-lovely-blog-award/ on trobaràs més explicacions. No s'està obligat a seguir-ho, però és una manera d'anar coneixent bons blogs.
    Moltes gràcies, M. Pilar Martínez Herrero (Grocdefoc)

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies M. Pilar pel teu comentari i per la informació. Incorporo el teu blog als meus blogs preferits. Una abraçada :-)

    ResponElimina
  3. Hola, Teresa. Acabo d'afegir el teu bloc a la llista de "Blogs que sigo" del meu inventet literari.

    ResponElimina