Total de visualitzacions de pàgina:

1 de juny del 2017

The futur is now

Repasso converses, un munt, quantes emocions a la bústia dels records. Com una llebre, ahir, talment un alè, et vas fer present... No oblides. Jo tampoc. Com portes els escrits? Molt bé. I tu, Teresa, com estàs? Vaig haver de pensar-me la resposta. En directe hauria esbossat un somriure i hauries entès moltes coses. Malgrat que no vols ser veterà de res, què vols, ho ets...  Alone again, vaig respondre.

Sempre has estat un bon interlocutor. He hagut de fer mà a les estones que vam compartir als trens de matinada, quan frisàvem per trobar les nostres icones de bon dia. Et vas definir molt bé. Vas ser clar. I vas demanar-me unes quantes vegades quin havia estat el meu desig quan a la Fontana di Trevi vaig tancar els ulls i tirar una moneda a l'aigua. Recordes la resposta?

Deixa'm evocar la nostra única trobada, impulsiva, 'the futur is now', pujar al teu cotxe, arribar davant del mar, seure, escoltar-nos, cap oratge que ens aturés, aquests ulls intensos, aquell viatge ardent pel teu cos i el meu. Deixa'm compartir el missatge escrit aquella tarda, d’una revolada, mentre era al tren de tornada a casa, amarada de tu:

Dormir... Aquesta era la intenció... 
Vols creure que pujava
el carrer Tarragona esperitada?
De cop i volta he pensat... 
Però per què vas tan de pressa? 
Amb un mar i un cel tan blaus
amb aquesta mirada Gandolfini
amb aquesta oloreta teva impregnada
a la meva roba.. Com diria l'anunci
'para hombres que dejan huella'... 


Prenem decisions. Constantment. I dubtem. Constantment. Hi haurà gent que no tant però en qüestió de relacions humanes, no és tan fàcil decidir què cal fer i què no, que convé i què no, què trobaràs a faltar i què no. Mecànica masculina, bona anàlisi, vas dir, em faràs avergonyir de la meva condició masculina...

No sé si hi ha algú esperant-nos en algun lloc però si que hi ha gent que ens evoca, que ens invoca, que ens escolta, que sent el nostre greu, la nostra tristesa, el nostre desencís. Ara haig de marxar, vas dir. Però podem continuar parlant si et ve de gust...

'Every man has a place in his heart'... Earth, Wind and Fire... Fantasy...


https://www.youtube.com/watch?v=xv4fKjTGO_Q




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada