Total de visualitzacions de pàgina:

22 de juny del 2018

Afinant el futur...


Dinah Washington, That Sunday That Summer, just en el moment precís que observo un 'adventure', no deu arribar als trenta, la samarreta rebregada, cos fibrat, teclejant al mòbil el present més immediat. Assegut davant meu, el paisatge rabent, no sembla tan d'hora, llum presolstici, enrere l'hivern, la pluja, la grisor dels dies que semblaven eterns.

Al seu costat, un 'advance' amb ganes de dormir. Observo el rostre un pèl rebregat, l'edat perceptible, propera... No ho aconsegueix. Dormir. Jo tampoc. La llum, les converses, aquest doll... Torna a tancar els ulls. Assolirà la fita, una becaina abans d'encetar la jornada d'aquest divendres assolellat? 

Skipworth & Turner, Thinking about your love...  Penso en el teu amor, en el munt de converses que hem tingut aquests dies. Sobre coses nostres, sobre temes importants. Els somnis, els projectes, el pes dels models adquirits, les preses de decisions que qüestionem, el camí que hem escrit. Reconèixer obertament les febleses. Admetre les limitacions. Acceptar que som qui som perquè així ho vam decidir o no, o les dues coses alhora. Encara som prou a temps per aprendre.

Hi penso, avui que no hi eres al meu llit... Jo tampoc al teu...  Sense l'olor i el tacte d'un i de l'altre. Sense el run-run que et fa ser present només en part, quan em llevo, i he fet cafè, o l'has fet tu, breus moments, continua dormint, bona jornada...  

Dos espais, el teu i el meu, privilegiats, anys per viure, gest humil, no calen grans fets ni grans fites... No es mouran les Agudes, deies ahir mentre teixíem aquest Sant Joan de ruta nocturna i matinada calmosa...

Adventure. Advanced. Anònims al tren ... I jo que et faria al meu costat, el cap recolzat a l'espatlla, els dits acaronant el coll suaument... 

Afinant el futur...

 
Dinah Washington... That Sunday That Summer

https://www.youtube.com/watch?v=1ulism5Hokg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada