Total de visualitzacions de pàgina:

19 de maig del 2017

Nice, nice, very nice...

'L'amor et farà immortal', diu Ramon Gener al seu llibre curull d'òpera i emocions.. En destrio un fragment sublim: 'tot i que les nostres vides pot ser que estiguin decidides pel destí, la meva obligació era trobar la porció de sort que m'havia estat assignada'.

Quin guarniment ahir... Unes quantes rodanxes de tomàquet, patata i ceba, un pessic de sal, alfàbrega, orenga, aquest perfum d'espècies coronant la safata i au, al forn. Rai, les orades. Vint minuts i llestos. En canvi tu i el que em vas oferint... Més temps, molt més.

Conèixer algú i viure'l de ben a prop als gairebé cinquanta no és fàcil. No per a mi que vull 'viure aquesta porció de sort que m'ha estat assignada', ni per a tu que no acabes de creure que t'enyoro, un munt....

'No exageris ara', dius mig en broma... No ho faig... M'agrada el teu tarannà, els mots que m'has escrit, la teva veu, la pell fina, les mans que em dibuixen un pany de sielitu, o més d'un, els codis nàutics per iniciar i acabar les nostres converses... Qui ets i com ets... Què sents quan saps que hi seré o que hi seràs...

Creu-me quan et dic que et trobo a faltar. No sóc la dona que no et mereixes. Creu-me quan enyoro la teva veu, el rostre que canvia com una mitja quan somriu. Sóc una part del teu present i el lloc que ocupes en el meu és important. No facis res a contracor, viu a pèl malgrat els dubtes tan fàcils d'esvair.

No és que no siguis prou per a mi ni que jo sigui massa per a tu, tampoc que sigui massa intensa... És que, de vegades, arrisquem poc i allà hi som, a la cruïlla, tants camins que podríem triar... Per què ara el meu, el teu, caminar junts? Doncs perquè ve de gust. Tan senzill com això.

Digues-li al cor que no perdràs cap poder que no t'atorguis tu. Ningú et prendrà el que tens... Sumar, recordes? Futur immediat... Aquest pany de cel a ponent mentre els meus dits t'acaronen les espatlles, de la meva terrassa estant, mentre els pensaments bateguen i el riu calmós dibuixa el captard...

La intimitat que compartim. Nice, nice, very nice...

Michael Franks...Time Together

https://www.youtube.com/watch?v=SOIsIZorTPw


1 comentari:

  1. Quin text tan bonic! Una passads, Teresa! Com tu! ������

    ResponElimina