Total de visualitzacions de pàgina:

17 de juliol del 2017

Distància focal

Mateix nom. I res més. Proper, molt, més... Gairebé a dues passes de casa, de mi, del meu entorn. Posat tranquil, senzillesa, to de veu discret, timidesa... Quin contrast amb tu. Només un any i encara recordo el teu entusiasme virtual, parlant pels descosits, els teus m'agrada, m'agrades, com vas embolcallar la meva vida, cap dia per poder coincidir tots dos, per tenir ganes tots dos, per trobar-nos... Quina agonia...

Tornaràs a veure'l, va dir-me una amiga. Vaig imaginar la situació. Si aleshores no hi va haver res, ara tampoc. Perquè aquest  «l'important és que coincidim en les ganes de veure'ns» ha de ser real, ha de ser una relació de dues persones que volen iniciar-la, un quedem, ens veiem, prenem una cervesa real, encetem una conversa real, sopem en un espai real, tornem a quedar, farem, si et ve de gust, i tant, quan...

Construir futur. Sense els topalls habituals de no vull una parella estable, de no estic penjat de tu, de quan la vegi sabré que és ella, de tenim dues hores, com et va, truco i reservo... Sense el desig impulsiu, l'atracció sense amor, les relacions límit, les intensitats a trenc d'alba, els idiomes trenats, els planetes transparents, els amors altament perillosos... Sense dependències. Sense focs artificials.

Me n'adono que et vas esvaint mentre aquest home que es diu com tu avança amb mi, amb passes curtes per aquest camí que vol que fem junts... Un home que crea present, continuïtat... Important la geografia, la filologia, el cinema, el teatre, la fotografia, l'arqueologia, la política, les afinitats, les coincidències...

Nit d'estiu ahir, encalmada, sopant davant per davant amb aquest home de veritat. 'Estava admirant els teus ulls', em va dir entre mot i mot, de resquitllada... De tant en tant el tacte de la mà damunt l'espatlla. Aquests petits detalls, aquest t'envio un whats, et truco, ens veiem, fins demà...

Distància focal? Ens vam entendre. Les estovalles de paper, el meu mini boli, línies i angles per arribar a la conclusió que tan sols ens calien 600 mil·límetres i un angle de 2 a 10 graus, que traduït al meu univers vol dir uns quants mots i un munt d'itineraris...

Lou Reed... Perfect Day

Vídeo de lou red









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada