Total de visualitzacions de pàgina:

13 d’agost del 2017

Plenitud

Nit d'estiu, solitud, escrivint molt, com a mi m'agrada. Recordo aquell t'apassiones massa, que deia un gran professor d'institut, et deixes portar tant per l'emoció que, de vegades, se'n ressenteix el text. Un deu, el text apassionat, aquell comentari del poema de J. V. Foix, Entre el cordam. El guardo, com un tresoret. De fet va ser la meva admiració per aquell professor, també apassionat, com apassionades eren les seves classes, que em va empényer a estudiar Filologia... I l'amor per les paraules.

Una guionista boníssima ens va dir el primer dia de classe que el primer que fa un guionista, un escriptor, qualsevol creador és trobar el to. Què vols explicar i sobretot com ho vols fer. Perquè ningú com nosaltres pot explicar el que veu com ho veiem nosaltres. Ningú pot sentir com sentim nosaltres. Però les emocions... Les emocions no han canviat des de fa un munt de segles. Les emocions són les mateixes però les vivim de manera diferent.

Ets pura emoció, va dir-me una amiga fa un munt de temps, quan encara era adolescent. Em va regalar una llibreta amb aquesta dedicatòria. De llibretes en tinc un munt, curulles de mots... Alguns fragments han estat transcrits en aquest espai propi quan vaig decidir compartir-lo.

L'escriptura et fa créixer, se t'emporta, com aquesta nit que davalla, en solitud. Confesso que la compartiria amb algú. Aquí, entre muntanyes, entre silencis. Estimant, una altra de les meves aficions. Maneres d'estimar...  La millor és la que no es demana. Perquè és incondicional. Viure-la amb plenitud és un privilegi. Construir-la, jo crec que un deure.

'No es pot mesurar el meu amor perquè és infinit', va dir-me algú molt especial amb qui he passat el cap de setmana. Algú a qui dec bona part del que sóc, amb qui aprenc, un referent. Parlàvem fa uns dies de l'amor, de veure algú, de viure algú amb plenitud. És una balança, guapa. Qüestió d'equilibri entre allò que estàs disposat a renunciar o acceptar.

Darrerement estic 'on fire', una expressió que no havia sentit en ma vida. Tancaré parèntesi i em dedicaré a altres afers també plaents. L'amor té secrets inconfessables...

Sara Pi... Liberte-se....

Vídeo de sara pi










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada