Total de visualitzacions de pàgina:

9 d’octubre del 2018

Ball de tarda

Deixa'm imaginar-te. Ball de tarda, Festa Major, unes quantes parelles, quitxalla corrent a ritme de pasdoble, grup local. I tu, amb un got a la mà i un munt de solitud al cor. Una cosa és voler estar sol, gaudir de la solitud, desitjar-la. I una altra, ben diferent, és sentir-te sol, immensament sol i no poder compartir-ho amb ningú.

Records. Festa Major, els paios com tu només s'hi acostaven quan ja portaven uns quants combinats al cos, que és quan éreu més autèntics. 'Amb psicotròpics', que deia la meva millor amiga. El meu psicotròpic? Que em miressis. Aquella nit. El millor combinat...

Em va encantar explicar-t'ho tot, tot el que em passava pel cap, els meus somnis... Tu anaves dient que sí, que t'agradaven moltes, que si quedaves amb una i no sortia bé, llavors anaves amb l'amiga, amb l'amiga de l'amiga...  No donaves l'abast. Com que no senties res per mi, podies explicar-m'ho tot.

La nostra nit, tu de tort, on són els músics, fa estona que han marxat, ballem? En silenci, t'han dit mai que tens uns ulls preciosos? Matinada, anar passant carrers, desorientat, refiant-te del meu instint fins arribar a port. Al meu port. No és metàfora. És que hi havia tornat molts dies i moltes nits sola.

Et vaig donar tant. Et vaig estimar tant. I l'endemà... No vols esmorzar, un cafè...? Faig tard. Cop de porta... La nostra nit, un instant...

Ball de tarda... Festa Major... Solitud al cor... De nit... De matinada...


Peaches & Herb... Reunited... Molt especialment...



Vídeo de reunited

1 comentari: