Total de visualitzacions de pàgina:

22 d’octubre del 2018

I què hi pot fer l'amor?

Tres danys? Tres anys, somriu el meu company, una relació complicada pobra, ella a Barcelona, ell a Girona, fills que no han acceptat la nova relació, dos dies aquí tres allà. Insostenible. Massa entrebancs, apunto. I és clar, finalment l'evidència, la realitat que, en la majoria dels casos pot molt més que l'amor. Sí que n'heu parlat. Hem aprofundir sí. Les caminades llargues tenen això, converses, algunes molt potents. Un dels atractius, a banda del paisatge.

M'ensenya les fotos. Jo no n'he fet cap. Avui només viure. Només admirar natura, aquest Solsonès desconegut, la serra de la Busa, cingleres amb vistes a la Vall d'Ora...




... El Capolatell envoltat d'estimberris... La Llosa dels Cavalls, Sant Llorenç de Morunys i un Pedraforca impactant...




M'encanta aquest aeri. Meditaves? He xalat. Bona tria. I bones converses. El meu company, somriu. Beu un glop de ratafia, pausat. La terrassa s'ha mig buidat... Els dies s'han escurçat tant... A la tardor el sol es pon massa aviat...Afortunats? Ens espera una llar de foc i un brou que ve de gust amb aquest fred nocturn.

Mentre enfilem el carrer penso que a les edats que tenim és ben difícil encaixar motxilles amb algú. Les nostres? Una mica més portàtils. I què hi pot fer l'amor? Superar l'estimberri, travessar el pont, més enllà, carenar el cingle, encabir-se a la vall, al recer, al caliu, al nostre present més immediat...

Keith Jarrett Trio... I Fall In Love Too Easily



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada